söndag 13 januari 2008

Nämen!


Jepp, jag vet, det var ASlänge sen jag skrev här(men å andra sidan hur många läser egentligen. Lämna en liten lort efter dig så jag vet, vetja!). Tänkte ge en uppdatering här och nu. Det här händer nu:

Håller just nu på med en serie på fyra sidor till Nemi. Den kommer att komma med i Nemi nr 2 i år, troligtvis. Den ser ut lite så här:
och som ni ser så är det fortsatta äventyr med ängeln och demonen! Dom kommer att dyka upp mer och mer i Nemi - mitt mål ä ratt vara med i varje nummer av Nemi!

Dessutom håller jag på med ett nytt nummer av Svärjö tillsammans med vännerna. Nästa nummer kommer att handla om relationer, fullspäckat med serier, spel och kontaktannonser.

Mobikk kommer så sakteliga ihop, jag hoppas att det kommer att fungera snart så att Kalle Hizz kan hälsa på i era mobiler inom en snar framtid.

Tjipp och hej!

2 kommentarer:

peekaboo sa...

Hej, Yvette!
Jag har inte stenhård koll på vilka nummer av Nemi du har varit med i hittills. Vill du uppdatera mig?
Och så var det det här med din karriär inom ljudboksbranchen. Envisa rykten gör gällande att du inom en framtid kommer att kunna lägga ännu en merit till ditt redan digra CV. vad har du för kommentar till det här? ;)

Yvette Gustafsson sa...

Peekaboo! Hittills har jag varit med i nr 6 och 8 2007 av Nemi. Först var det "Snälla flickor vill ha stygga pojkar" - det första äventyret med Ängeln och Demonen och sedan var det "Som alla andra" i nr 8; en historia om en liten flicka som bara vill vara som alla andra.

Ljudboksbranschen verkar vara en snårig djungel - de flesta som får äran att vara den talande rösten till böcker är etablerade skådespelare. Då återkommer vi genast till det där att bli ruskigt känd först av allt :D Men tills dess tycker jag fortfarande mycket om att läsa sagor live för nära och kära. Slottsskogen i Göteborg kommer nog att bli mycket välbesökt i sommar ;)