onsdag 30 januari 2008

Gör om och gör rätt

Så, jag är lite trött på att allt ska ta så lång tid. så idag på min lediga dag från cafét åkte jag ändå ner till stan och satte mig på loftet på Espresso House NK och ritade ergonomiguiden. Jag hade gjort skisser på stora A3papper(det är ett av mina favorituttryck. Stora A3 HAHAHAHAHAHA!) men jag bestämde mig för att göra om dem helt. Lite mer jobb för mig, men skiteri. Det blev bättre och jag blev klar med blyertsskisserna till nästan alla. Har espressomaskinen kvar, bara. Sen blev jag kissenödig och gick till kontoret under förevändningen att jag så hemskt gärna ville visa Stina bilderna. Allt är godkänt och klart , bara att köra på! Det känns bra, och känns bra att jag kom så pass långt på allt idag, jag vill bli klar med det här nu. Tycker inte om att ha saker på hög, det passar inte mig. Så fort jag tuschat och scannat in allt ska ni få se hur bra det blir, minsann. ÖKA ÖKA ÖKA!

Inga kommentarer: