torsdag 24 januari 2008

Göra, gört!

Jag får allt fler som säger att jag borde skriva mer i den här bloggen och inte bara i min gnälligabitterfittaheltåthelveteblogg. Det är så skönt att gnälla av sig att det här blir lite bortglömt ibland, så det är bra att ni påminner mig.

Jag har varit lite trött på senaste, så det har som inte hänt så mycket. Jag tror att jag jobbade lite för hårt ett tag där med Suckarnas hus, som blev KING, by the way! Nu är jag med i Nemi 1(Sluggmonstret), 2(Suckarnas hus) och 3 (Sockerchocken). Bara 7 nummer kvar sen om jag ska nå mitt mål. "De försvunna orden" ligger redan och väntar på att bli tuschad.

Men först är det ergonomiguide som gäller. Jag önskar mer för varje dag att jag hade en scanner, så kunde jag visa lite. Men icke, inte än. Det kommer bli bra det dära tror jag! Som sagt så har jag varit himla trött, så idag ritade jag bara lite grann - åkte ner till Espresso House NK där dom har stora mjuka soffor på övervåningen. Där satt jag ihopkurad och ritade en timme eller så. Får helt enkelt inget gjort hemma, det suger. Men med lite kinesisk vattentortyrs-metod så!

Inga kommentarer: