tisdag 16 februari 2010

Målarkludd

Jag har mitt i alltihop kommit på ett nytt projekt. Måla tavlor. Jag tar rutor från mina förut publicerade serier (som varit med i tidningen Nemi då det begav sig) och gör stora tavlor av dem. Det blir fint, det blir färgglatt, det blir tjocka lager av plast (akryl) som skiner fint mot mig. Har jag egentligen tid med det här? Nej, inte alls egentligen. Men jag kan ju såklart inte låta bli, så det får väl bli så då. Det kommer bli jättefint, och jag kommer sova jättegott sedan.

Bilder kommer. Jag har ju ingen sån där fin mobil som vill blogga åt mig, det går ju såklart inte. Teknik tycker inte om mig :D Så ni får se senare. Lovar.

Jag har även lovat Lisa att börja blogga mer. Jag har inte orkat på senaste. Paw rik-titt inte orkat. Men jag ska försöööööka.

1 kommentar:

JennyB sa...

Måla like there's no tomorrow! Det är bra för en på så många sätt, man borde fan få friskvårdsbidrag för det.