söndag 3 januari 2010

Så vad har jag hållit på med då? Va?

Jo, såhärva. Jag har firat nyår och slappat å det grövsta. Jobbat lite också i och för sig, men mest jobbat på mitt day-job. Det spelar ingen roll vilken dag på året det är, folk måste få sitt kaffe, så är det bara.

På nyår passade jag på, dock. Inga serier har blivit gjorda, men dock en dräkt.Nu har jag insett att det är nytt år, jag har köpt en ny bokföringsbok för att jag ska tjäna storkovan det här året. Eller nåt. Och så har jag skaffat Twitter, men har pinsamt få följare. Har inte riktigt fattat grejen, men det kommer väl. Därigenom hittade jag en jättefin webbserie som följs åt av fina uppmaningar till att rita bra serier på Twitter.

Det blev mycket länkande här, men va fasen, ibland blir det bara så.

Jag skaaaaaa rita serier. Jag lovar.

Inga kommentarer: