söndag 10 januari 2010

Fresh

Okaj. Jag har uppdaterat hemsidan lite grann, lagt till alla förstasidor på alla äventyr med Ängeln och demonen och skrivit lite kort om varje äventyr också. Dutti, jag. Hela jag har varit duktig idag. Åkte till gymmet och tränade medelgympa och efter det rann det bara på.
Läst i Vredens Druvor (John Steinbeck) - grymt bra klassiker som är fängslande. Inget tråk och trög, även om det är vardagsskildringar. Sånt som kan kännas trögt i böcker, men inte här inte. Jag rekommenderar den.
Diskat. Nu är det fanimej rent i köket.
Uppdaterade hemsidan, som sagt.
Gå och handla och sen rita serie. JÄJÄJÄ!

Jag har gått hela helgen och varit lite för mig själv och peppat inför det här året. Det ska bli hur bra som helst. Enda som krävs är formeln:
A = Arsle
W = Vagn
R = Resultat
W-A=R
It's ON! Krig mot min egen lättja och så ska jag nog kunna styra upp det här skeppet också, ska ni se.

http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_large/604568.jpg

Inga kommentarer: