söndag 11 oktober 2009

Tillbaka till ritbordet

Hej alla. Jag gjorde ett försök att vara seriös/oseriös och det blev bara pannkaka av alltihop, så nu är jag tillbaka. Yes. För ett ärligt försök den här gången!

Vad händer, en snabb uppdatering:
1. Jag har utställning med Best Friend Monster fredag - söndag den här veckan!!
2. Annars sitter jag med en dummy till en bok... hysch hysch... inget klart än, men jobbet måste göras.
3. Jag har två workshops inplanerade i november. Jajjemen, jag ska försöka lära barn att rita serier, paw rik-titt!

Med andra ord, bokmässan var en BIG hit, utan den skulle inte 2. och 3. blivit av. Jag är supersuperhappy, men lite trött. En ok trötthet, för adrenalinet jag får av att plåga mig själv vid ritbordet, pressa mig själv att rita lite lite till, lite mer än vad jag egentligen orkar - det är som styrketräning för själen och kreativiteten.

See you!

Inga kommentarer: