tisdag 20 oktober 2009

Min frånvaro

Jag vet att min nystart på bloggen verkade något skral, eftersom jag hittills inte gjort många inlägg alls sen dess. Jag har haft fullt upp med utställning Kolla bilder HÄR av monster och gudars, vad lyckat det var. Uppskattat och besökt och många nyfikna stack in sina näsor, samtidigt som vi fick en oförglömlig helg! Tack Innebandybaby och alla besökare.

Nu är det tillbaka till "vardagen" di kallart. Det vill säga tillbaka till kaffejobb och ritbord. Jag har gett mig fan på att teckna en dummy till en bok och vara klar innan den 15e november. Bara för att jävlas med mig själv, såklart. Eller för att faktiskt få något gjort innan mossan multnar. Det kommer bli hur bra som helst, även om jag spöstraffar mig själv då och då med skäll på mig själv. Samtidigt verkar det som att min rygg har klappat ihop totalt. Jag hoppas att det beror på allt bärande förra veckan, samt en massa stress i själen och att det går över snarast.

Mitt i alltihop sätter vi igång att planera Serieveckan(med ett möjligt namnbyte till ett fräsigt, hippt coolt nytt namn) som går av stapeln i mars 2010. När datum är spikat I let you know. En massa skvaller om vad som händer då kommer nog att dyka upp här. Jag hoppas.

Hej så länge, back to the ritbord (ja, jag ska lägga ut kludderkladder också, lovar dä mä)

Inga kommentarer: