torsdag 19 mars 2009

Mindre än en vecka kvar

... till releasefesten av Drömresan! Jag har helt enkelt gjort en Lisa och styrt upp min egen bok, utan att ta hänsyn till förlagens makt. Det blir en liten upplaga, men det blir av och det blir en trevlig fest om inte annat! På Mitt andra hem på Andra långgatan i Göteborg på onsdag den 25e (det är löning, du kan inte säga att du inte har pengar ;) ) blir det fest med mig och min bok samt signeringspennor och "Hjälmen"; en god vän med gitarr står för showen från scenen. Eftersom det är Våffeldagen tror jag att dom kanske kommer att erbjuda våfflor på menyn, det skulle vara KING!
Ibland får jag lite panik att allt kommer gå åt skogen; Hjälmen blir dödssjuk, alla gäster har tråkigt och går någon annanstans om dom kommer överhuvudtaget och jag står där och gråter i min ensamhet med kanske någon stackare som försöker trösta. I en annan del av huvudet vet jag att det inte blir så, men det är lätt att de tankarna försöker picka hål i mitt huvud. UH!


Inga kommentarer: