fredag 20 mars 2009

Böckerna finns!

Det var skittungt, svettigt och jävligt, men jag har nu burit hem 192 ex av Drömresan. Det är lite som att få en julklapp som inte går att använda. Tänk dig att du är 10 bast och får... bestick och handdukar att använda när du flyttar hemifrån, jävligt kul. Nu är det inte tio år kvar tills det ska användas, i och för sig, men känslan finns där. Vad kan jag göra med det så länge förutom att bara vänta till onsdag?

Egentligen vet jag ju. Ikväll ska jag och Hjälmen till Mitt andra hem och kolla in lokalen och vi borde gå igenom spellista på vad hon ska spela för musik och tjata på hur mycket folk som helst att dom ska komma (vissa har inte full koll på vad sjutton det är för jävla inbjudningar jag har skickat till dom :D ) för dom vill inte missa det här, det här är bra för dom! Och för mig, it's a win win situation, kan man säga.

Och så måste jag åka och jobba nu, det är ju inte det jag vill göra just nu :P

Inga kommentarer: