tisdag 13 maj 2008

Uppdatering av hemsidan

Jo, det är sant. Jag har äntligen tagit tummen ur röven och pillat med min hemsida. Insåg när jag fick räkningen för den och betalade den att det kan ju vara ganska värt att ha den uppdaterad också. Till hemsidan
Den är inte riktigt klar än, hav tålamod, kära vänner.

I skrivande stund är jag ganska ofokuserad för att vara mig. jag försöker få ihop synopsis till nya serier med ängeln och demonen, det är väl ungefär vad som händer, mest. Annars har jag fått tag i ett manuskript till en serie innehållande diverse svenska kändisar som ska få se gryningens ljus(eller tuschpennans makt, vilket ni än föredrar) och jag vill trycka upp min Drömresan. Jess.

Sova nu.

1 kommentar:

joão sa...

Johannes
Johannes 3:3;
Jesus svarade (Jesus respondeu) honom: sannerligen, sanerligen, (verdadeiramente) jag (eu) säger dig: (digo-te) om (se) en (uma) mäniska (pessoa) icke (não) blir (for) född (nascido) pºo nytt, kan hon icks se (ver)Guds rike. (reino).

Jesus svarade honom: sannerligen, sanerligne, jag säger dig: om en mäniska icke blir född pºo nytt kan hon icke se Guds rike:

Televisão Portuguesa: http://www.manasat.com