söndag 28 september 2008

Back in business, baby!

Jag är med i Nemi igen!!
En positiv kedjereaktion var det, kan man säga. Lisa som känner Schibstedgänget och andra halvan av bokmässan tog med mig till Schibstedtmontern och vi pratade med dem där. Den nya redaktören för Nemi var inte där då, men jag fick veta att hon skulle vara där hela söndagen. Idag stövlade jag över dit och sa hej hej och slängde mig på redaktören för att presentera mig. Hon hade mycket då, men jag lovade att återkomma, vilket jag gjorde. Hon är en riktigt trevlig prick och efter lite skryt fick jag den bästa responsen man kan få:
- Vi kör på det här!
och ett handslag.
Så nu jävlar ska dom dära kladdserierna jag har upptejpade på ritbordet bli till riktiga serier, svarta linjer på kartong mmmmmmmmmumsfilibabba!

Inga kommentarer: