onsdag 9 juli 2008

Med ilska, våld och envishet går allt

Det ska jag försöka påminna mig själv om lite då och då. Jag behövde inte alls nån borr eller skruvdragare för att få ihop mitt ritbord. Jag hittade en hammare och en spik som jag gjorde hål med först. Sen var det lättare att skruva i alla skruvar (16 st, jag svettades lite) med lite tvång och envishet. Nu jävlar ska här ritas! Träffade Mattias idag och fikade en stund, innan han kom hann jag kladda ner lite skisser till en serie. Ängeln och demonen ska få se ljuset åter igen. Det förtjänar dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tittade in här av en slump, går du nån utbildning eller har du gått nån utbildning. Finns det nå marknad eller har du tänkt att ha serietecknandet vid sidan om? Har du tips på vart man kan få tag i ritbord som inte är allt för dyra?

MVH Heléne

Anonym sa...

tänkte också på det.. vart hittar man ritbord?

marcus
pianoe1@hotmail.com

om jag inte hittar hit igen så kan du kanske mejla mig! :D